2012. december 14., péntek

Blogkóstoló 6. Chocolate Chip Cookies





Most Barbi kapta meg a staféta botot és igencsak sok jelentkező akadt. Most vettem először részt ebben a játek sorozatban és sikerült mindent az utolsó percre hagynom, pedig Barbi külön kérte, hogy mihamarabb jutassuk el hozzá a kész „műveket”…..nagyon sajnálom. Borzasztó vagyok, de annyi elfoglaltságom volt, hogy az csak na. De holnap van a határidő, ezért most kicsit belehúztam. Gyorsan ma suli után megsütöttem e kekszecskéket! Nassoló Naplopó bolgját kaptam meg, és be kell, hogy valljam, nagyon megörültem, mivel ez volt az a blog, melyet először olvasgatni kezdtem és lettem rendszeres olvasója is, úgyhogy nagyon boldogan mentem receptvadászatra!!! Nagyon nehéz volt a választás, többet is kinéztem magamnak, végül a Chocolate Chip Cookies mellett döntöttem, mivel már úgyis olyan rég csináltam, mindenki szereti és nagyon jó receptnek ígérkezett! Nem csalódtam, nagyon finom! Olyan mint az eredeti, csak jobb! Holnap megyek Pozsonyba vásárolgatni, viszek is magammal!


Chocolate Chip Cookies





Hozzávalók:

500g liszt
1 teáskanál sütőpor

200 g fehér vaj
100 g cukor
100 g barna cukor
1 tk vaníliakivonat vagy 1 evőkanál vaníliacukor
30 dkg csokicsepp
3 tojás

Elkészítés:

A sütőt 200 fokra előmelegítjük.
A lisztet, a sütőport és a sót jól összekeverjük.
A vajat a fehér és barna cukorral habosra verjük (vaníliával együtt).
A tojásokat egymás után a vajas-vaníliás krémhez ütjük, és jól összekeverjük.
Az előzőleg összekevert lisztet, sót és sütőport most elvegyítjük a vajas krémünkkel.
A csokicseppeket is a tésztához keverjük.
Egy tepsit sütőpapírral kibélelünk.
A tepsibe evőkanál segítségével tészta pacákat adagolunk.
A sütiket 10-12 percen keresztül arany barnára sütjük.
Ezuán kivesszük és rácsra tesszük őket, amíg teljesen ki nem hűlnek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése